Zapisz się do newslettera zyskaj 10% rabatu na start ->

30 dni na darmowy zwrot dla  zarejestrowanych Klientów ->

Shipping Icon

Darmowa dostawa od 500 zł

Polityka zwrotów Sklepu Internetowego „lifeaid.pl”

poniższe zapisy są częścią Regulaminu Sklepu internetowego „lifeaid.pl”.

VII.           Odstąpienie od Umowy Sprzedaży oraz zwrot Produktu 

1.      Klient będący Konsumentem oraz Przedsiębiorcą indywidualnym może odstąpić od Umowy Sprzedaży składając Sprzedającemu wyraźne oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone w szczególności pisemnie na adres Sprzedającego oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail na adres Sprzedającego: shop@lifeaid.pl. 

2.      Z prawa, o którym mowa w ust. 1 powyżej, można skorzystać w terminie 14 (czternastu) dni od daty wejścia w posiadanie Zamówienia przez Klienta, a w przypadku Umowy Sprzedaży, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od wejścia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. W celu zachowania terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży wystarczy, że Klient wyśle wyraźną informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia przed upływem ww. 14-dniowego terminu.  

3.      W sytuacji, gdy Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży zanim Sprzedający potwierdził Zamówienie na Produkt, oferta zawarcia Umowy Sprzedaży przestaje wiązać.   

4.      W sytuacji, gdy Klient skorzysta z możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży drogą elektroniczną (poprzez e-mail), Sprzedający prześle Klientowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży drogą elektroniczną (poprzez e-mail). 

5.      W przypadku skutecznego odstąpienia przez Klienta od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą.  

6.      W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży Sprzedający zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Zamówienia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży. Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. Sprzedający zastrzega prawo do wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Zamówienia lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

7.      Konsument oraz Przedsiębiorca indywidualny ma obowiązek zwrócić lub odesłać Zamówienie Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu na adres Sprzedającego przed upływem tego terminu. 

8.      Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Zamówienia w związku z odstąpieniem od Umowy Sprzedaży.  

9.      Jeśli ze względu na swój charakter Zamówienia nie może zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą, Sprzedający informuje Konsumenta oraz Przedsiębiorcę indywidualnego o kosztach zwrotu rzeczy w serwisie www.lifeaid.pl z wykorzystaniem którego prowadzony jest Sklep Internetowy. 

10.   Zamówienie musi być zwrócone lub odesłane Sprzedającemu w stanie niezmienionym, nienaruszonym i kompletnym, mieć wszystkie elementy opakowania, posiadać pełne wyposażenie i akcesoria, wszelką dokumentację, ulotki itd., a ponadto być zapakowany w oryginalne opakowanie w sposób zapewniający bezpieczny transport. 

11.   Zwracane lub odsyłane Zamówienie musi być należycie zabezpieczone, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. 

12.   Klient będący Konsumentem oraz Przedsiębiorcą indywidualnym ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Produktu. 

13.   Zgodnie z obowiązującym prawem, prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy indywidualnemu w szczególności w odniesieniu do umów:

1)      w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

2)      w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

3)      w których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

4)      w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 

NIE PRZEGAP

ZYSKAJ

10% rabatu na start!

Rabat nie obejmuje produktów będących na wyprzedaży.

Nie spamujemy! Przeczytaj naszą politykę prywatności, aby uzyskać więcej informacji.